Prucedura di saldatura di u tubu di fornimentu d'acqua PE

supply d'acqua PEPassi di u prucessu di saldatura di pipeline:

1) Sicondu e specificazioni di saldatura di u tubu di fornimentu d'acqua PE, selezziunate u muffa di saldatura è accende u riscaldamentu elettricu:

2) Sicondu u cambiamentu di a temperatura di stagione, a temperatura di riscaldamentu fluttua o diminuisce (± 10 ℃) da a temperatura standard originale, a temperatura standard hè 20 ℃

3) Tagliate a faccia finale di u tubu di l'approvvigionamentu d'acqua PE in modu chì a so faccia finale hè perpendiculare à l'assi;

4) U pipeline di l'approvvigionamentu di l'acqua è i raccordi di pipa duveranu mantene l'interferenza approprita, è a parte eccessiva deve esse eliminata da strumenti di taglio.

5) Eliminate a terra è altre impurità da a superficia esterna è interna di e zoni di saldatura di i tubi è i raccordi di l'acqua.

6) In u prucessu di saldatura, a prufundità di inserimentu di u tubu di l'acqua ùn deve esse troppu prufonda, chì pruvucarà u bloccu di u tubu di l'acqua, micca adattatu per a immersione, a saldatura di immersione pò esse micca ferma.

7) Inserite u tubu di alimentazione d'acqua in PE saldatu è u raccordu di tubu in u moldu di riscaldamentu à u stessu tempu.Quandu u tempu di riscaldamentu hè ghjuntu, tira fora rapidamente è inserisci l'estremità saldata di a pipa di l'acqua in u raccordu di pipa cù una pressione uniforme (di solitu 2-3 Mpa).Push finu à chì a prufundità marcata hè inserita in a pipa, chì permette una piccula gamma di aghjustamenti in pocu tempu.

8) Sicondu e specificazioni di u pipe di fornitura d'acqua PE, mantene u statu di saldatura à u tempu di rinfrescante, generalmente da 30 minuti à 50 minuti.

微信图片_20221010094731


Tempu di posta: 05-Jan-2023