A diffarenza trà pipe PE80 è pipe PE100

Tubi in PEsò avà nantu à u mercatu, è sò digià un pruduttu assai familiar, in particulare quelli in l'industria.Quandu i tubi PE sò citati, pensanu immediatamente à a resistenza à l'usura, a resistenza à a pressione, a resistenza à a corrosione è a longa vita di serviziu.Ci sò parechje pipe PE.Tipi, materie prime PE sò ancu divisu in parechji tippi, i prudutti di pipa PE prodotta sò ancu divisu in parechji tippi, a spiegazione cumpleta più dettagliata d'oghje, chì hè a diffarenza trà i standard di pipa PE80 è pipa PE100?
U materiale PE hè polietilene, chì hè una varietà di materiali plastichi.Hè un materiale polimeru sintetizatu da u polietilene.
Bastamente divisu in dui categurie: polietilene di bassa densità LDPE (forza più bassa);polietilene HDPE ad alta densità.I materiali PE sò divisi in cinque gradi secondu u standard unificatu internaziunale: PE32, PE40, PE63, PE80 è PE100.
A produzzione di tubi PE per i tubi di l'acqua hè polietilene d'alta densità (HDPE), è i so gradi sò PE80 è PE100 (sicondu l'abbreviazione di Forza Minimu Required, MRS).U MRS di PE80 righjunghji 8MPa;u MRS di PE100 righjunghji 10MPa.MRS si riferisce à a forza di tensione di trazione di u cercellu di u tubu (valore calculatu testatu secondu i standard internaziunali).
PE80 (8.00~9.99Mpa) hè un masterbatch cun cuntenutu di triossidu di antimoniu di 80% nantu à sustrato di polietilene, chì pò esse principalmente usatu in casting è film making at the same time.Hè un masterbatch granulare senza polvera, chì hè più sicuru in a pruduzzione chì i polveri tradiziunali, faciuli di ammaistrà a dosa, è hè ancu cunsideratu un masterbatch di u scopu generale, chì hè un flussu liberu in forma granulare.
PE100 (10.00~11.19Mpa) hè u numeru di gradi ottenuti arrotondandu a forza minima necessaria (MRS) di materie prime di polietilene.Sicondu GB/T18252, a forza idrostatica di u materiale chì currisponde à 20 ℃, 50 anni è a probabilità prevista di 97,5% hè determinata secondu GB/T18252.σLPL, cunvertisce u MRS, è multiplicate u MRS per 10 per ottene u numeru di classificazione di u materiale.
Se i tubi è i raccordi pruduciuti da diverse qualità di materie prime di polietilene sò da esse cunnessi, i giunti sò sottumessi à una prova idraulica.In generale, i mischi PE63, PE80, PE100 cù u flussu di fusione (MFR) (190 ° C / 5 kg) trà 0,2 g / 10 min è 1,3 g / 10 min deve esse cunsideratu cum'è fusioni mutualmente è ponu esse cunnessi l'un à l'altru.A materia prima fora di sta gamma deve esse pruvata per determinà.
1. Chì ghjè u pipe polyethylene PE100 ?
U sviluppu di i materiali di tubi di polietilene hè ricunnisciutu cum'è esse divisu in trè generazioni, à dì trè fasi di sviluppu:
A prima generazione, u polietilene di bassa densità è u polietilene d'alta densità "tipu unu", anu un rendimentu poviru è sò equivalenti à i materiali di tubi di polietilene attuale sottu PE63.
A seconda generazione, chì hè apparsu in l'anni 1960, hè un materiale di pipa di polietilene di media densità cù una forza idrostatica di longa durata è una resistenza di crack, chì hè issa chjamata materiale di pipa di polietilene di qualità PE80.
A terza generazione, chì apparsu in l'anni 1980, hè chjamata a terza generazione di polietilene materiale speciale PE100.PE100 significa chì à 20 ° C, u tubu di polietilene pò ancu mantene a forza minima necessaria MRS di 10MPa dopu à 50 anni, è hà una resistenza eccellente à a rapida crescita di crack.
2. Chì sò i vantaghji principali di u tubu di polietilene PE100 ?
PE100 hà tutte e proprietà eccellenti di u polietilene, è e so proprietà meccaniche sò significativamente migliurate, chì face chì PE100 hà assai vantaghji speciali è hè utilizatu in più campi.
2.1 Resistenza di pressione più forte
Perchè a resina PE100 hà una forza minima necessaria di 10MPa, hè assai più forte di l'altri polietileni, è u gasu è u liquidu pò esse trasportatu sottu pressione alta;
2.2 Muru più sottile
Sottu pressione di u funziunamentu normale, u muru di pipa fatta di materiale PE100 pò esse assai diluita.Per i tubi d'acqua di grande diametru, l'usu di tubi di pareti sottili pò salvà materiali è espansione l'area di l'area di a sezione trasversale di i tubi, cusì aumentendu a capacità di trasportu di i tubi.Se a capacità di trasportu hè constante, l'aumentu di a sezione trasversale porta à una diminuzione di u flussu, cusì chì u trasportu pò esse realizatu da una pompa di putenza più chjuca, ma u costu hè salvatu.
2.3 Fattore di sicurità più altu
Se u tubu hè dimensionatu o a pressione di u funziunamentu hè specificatu, u fattore di sicurezza chì PE100 pò assicurà hè garantitu in e diverse serie di tubi di polietilene d'oghje.
2.4 Durezza più altu
U materiale PE100 hà un modulu elasticu di 1250MPa, chì hè più altu di 950MPa di resina HDPE standard, chì face chì a pipe PE100 hà una rigidità di l'anellu più alta.
3. Proprietà meccanica di a resina PE100
3.1 Forza Lasting
A forza durabile hè stata determinata da a prova di pressione di e linee à diverse temperature (20 ° C, 40 ° C, 60 ° C è 80 ° C).À 20 ℃, a resina PE100 pò mantene a forza di 10MPa dopu à 50 anni (PE80 hè 8.0MPa).
3.2 Bona resistenza di crack stress
U materiale speciale di u tubu di polietilene PE100 hà una bona resistenza à u cracking di stress, ritardà l'occurrence di cracking di stress (> 10000 ore), è pò ancu esse ritardatu per più di 100 anni sottu a cundizione di 20 ℃.
3.3 Resistenza significativa à a crescita rapida di crack
U requisitu per a capacità di resiste à u rapidu crescita di cracks limita l'usu di tubi di polietilene tradiziunali: per u gasu, u limitu di pressione hè 0.4MPa, è per a consegna d'acqua, hè 1.0MPa.A causa di a capacità rimarchevule di PE100 per resiste à a rapida crescita di cracks, u limitu di pressione in a reta di gas naturale hè aumentatu à 1.0MPa (1.2MPa hè stata utilizata in Russia è 1.6MPa in a reta di trasmissione di l'acqua).In una parolla, l'applicazione di u materiale di polietilene PE100 in i pipelines assicurarà chì i paràmetri di prestazione di i tubi di fornitura d'acqua pe100 in a reta di tubi sò più sicuri, più ecunomichi è avè una vita di serviziu più longa.
Riferimentu: http://www.chinapipe.net/baike/knowledge/15022.html
微信图片_20221010094719


Tempu di Postu: Nov-04-2022