A diffarenza trà u materiale HDPE è MPVE

一、 Diversi tipi

1.HDPE: Polietilene d'Alta Densità ("HDPE" per cortu), cunnisciutu ancu Polyethylene à bassa pressione, hè un tipu di trasluzente cù alta cristallinità è superfici non polari à un certu puntu.Hè una resina termoplastica non polare cù alta cristalinità.

2. MPVE: MPVE pipa corrugated doppia muru hè una nova pipa di lignu municipale pioneered è sviluppatu da Kangtai Plastic Technology Group in China.Hè fattu di cloruru di polivinile è polimerizazione di polietilene è hà diritti di pruprietà intellettuale indipendenti.

二、Diverse funzioni

1.HDPE: hà una bona resistenza à u calore è a resistenza à u fretu, una bona stabilità chimica, ma hà ancu una alta rigidità è dura, bona forza meccanica.E proprietà dielettriche, a resistenza di cracking di stress ambientale hè ancu bona.A durezza, a forza di trazione è e proprietà di creep di polietilene di bassa densità sò megliu cà quelli di polietilene di bassa densità.Bona resistenza à l'usura, insulazione elettrica, tenacità è resistenza à u friddu.Ùn hè micca forte cum'è HDPE.

2. MPVE: paragunatu cù pipa corrugated HDPE-doppiu muru, u funziunamentu cumpleta hè megliu cà i prudutti esistenti tubu corrugated double-wall, chì hè di grande significatu per u sviluppu di pipa corrugated double-wall.È ottene u 20-25% di risparmiu di materiale, 10-25% di riduzione di i costi.Adatta per tubi d'acqua di pioggia è tubi di irrigazione rurale à bassa pressione.

三、Enfasi differente

1.HDPE: HDPE hà una resistenza eccellente à a maiò parte di i chimichi domestici è industriali.

2. MPVE: Cù una migliore strettezza di l'acqua, una qualità più ligera è un costu generale più bassu, hà a tendenza à rimpiazzà i soffietti di doppia parete HDPE.

微信图片_20220920114300


Tempu di Postu: Dec-09-2022