Precauzioni per a cunnessione di a fusione elettrica di tubi PE

A cunnessione elettrosaldatura diTubu in PEprima mette a pipa electrowelding nantu à a cima di a pipa, è poi usa una saldatrice speciale per energizà i raccordi di pipa electrowelding secondu i paràmetri specificati (tempu, voltage, etc.).A superficia interna di l'elettrofusione di pipa incrustata cù un filu di riscaldamentu elettricu è a superficia esterna di l'estremità di l'inserzione di u tubu sò fuse, è a pipa è a pipa sò fuse inseme dopu à rinfriscà.Allora chì duvemu attente à a cunnessione?

1. L'equipaggiu di cunnessione di saldatura è i raccordi di saldatura duveranu risponde à i standard.Quandu si cunnessa, a tensione è u tempu di riscaldamentu di l'alimentazione elettrica deve esse conformi à i requisiti di u fabricatore di raccordi di tubi di saldatura, è e misure di prutezzione elettrica currispondenti sò furnite secondu a tensione è l'intensità di corrente aduprata è e caratteristiche di l'alimentazione elettrica.

2. Quandu u tubu PE hè rinfriscatu per a cunnessione di l'elettromelting, a forza esterna ùn pò micca esse appiicata à i connectors o connectors.

3. U tubu PE cunnessu da una presa di saldatura elettrica deve ancu risponde à i seguenti requisiti:

① L'estremità di cunnessione di u socket di saldatura deve esse tagliata verticalmente, è a terra nantu à i tubi è l'accessori deve esse asciuttata cù un pannu di cuttuni pulitu, è a prufundità di inserimentu deve esse marcata, è a pelle deve esse eliminata aleatoriamente.

② Prima chì a presa di saldatura sia cunnessa, i dui connettori currispondenti duveranu esse allinati in modu chì u tubu PE hè nantu à u stessu assi.

微信图片_20220920114018


Tempu di Postu: Feb-17-2023