PE fornitura d'acqua pipa superficia raghjone ruvida

Tubu di alimentazione d'acqua in PEhè una pipa d'acqua cumuna, per via di a so bona flessibilità è a resistenza d'alta pressione, hè diventata u preferitu di l'approvvigionamentu d'acqua mudernu è di drenaje.Inoltre, i tubi di l'approvvigionamentu di l'acqua PE sò fatti di materie prime bianche, non tossiche, flessibili, chì sò aduprate in parechji prughjetti di ingegneria.

Ma qualchì volta trovu pe superficia pipa d'acqua rugosa, micca à u standard.Hè da esse cunnisciutu chì ci sò parechje ragioni per a superficia di pipa rugosa.Dunque, solu quandu a causa radicali hè chjaru pò esse aduttatu suluzioni mirati per dà i tubi di alimentazione PE una superficia d'alta qualità.

1. Se a pipa d'acqua PE hè fatta di novi materiali, pò eliminà u mutivu chì l'acqua in a materia prima porta à a superficia rugosa di a pipa;Se a rugosità di u tubu di alimentazione PE hè presente solu in una strata di superficia assai fina, pò esse formate in a seccione di fustu.

2. A rugosità di a superficia di a pipa di l'acqua di PE hè causata da l'attrito trà u fondu è a superficia di u muffa, è ùn hà nunda à fà cù a rugosità di a superficia di u muffa.

3.For polietilene d'alta viscosità, per via di u forte entanglement trà e catene moleculari, a superficia di u tubu di l'approvvigionamentu di l'acqua PE hè assai ruvida, ùn hè micca faciule di separà da a fusione, ùn pò micca formate una lubricazione efficace.Allora, sè vo vulete ottene liscia, avete da aghjunghje un altru lubricante.

Chì duvemu attente à l'installazione di una pipe d'acqua in PE?

Ancu s'è a pipa di fornitura d'acqua PE hè solu un pruduttu di pipa plastica, implica ancu diversi prublemi di sicurezza in u prucessu di stallazione.PE Précautions à l'installation des tuyaux d'eau.

1. Quandu si stallanu pipa di supply supply d'acqua, a tensione di l'equipaggiu installatu deve esse misurata dopu a carica;À u listessu tempu, l'alloghju deve esse in terra per assicurà a sicurità persunale.

2. Dopu a misurazione di a tensione di u dispusitivu, a tensione di a reta è u generatore deve esse misurata per assicurà chì a tensione hè sempre mantinuta à 220 volti per impediscenu danni à a macchina.

3. Perchè a cunnessione di u tubu di l'acqua PE hà bisognu di un prucessu di riscaldamentu, l'indicatore di temperatura di a piastra di riscaldamentu deve esse illuminatu per assicurà a temperatura di saldatura.

微信图片_20221010094612

 


Tempu di post: Dec-30-2022