Mantenimentu di pipeline HDPE è metudi di almacenamentu

pipeline PEmantenimentu

1.Maintenance di interfaccia adesivu

Perchè u distaccu trà u socket hè troppu grande o a viscosità di l'adesiva hè chjuca, a fuga di l'interfaccia deve esse causata da a fuga di a pipa deve esse eliminata da u novu ligame;Se u tempu di ligame hè troppu longu per esse sguassatu, cut off the pipe and reinstall the pipe.

Se l'interfaccia adhesiva hà pori è cola, pò esse riparata da a cola.L'adesivu cù viscosità più altu hè utilizatu quandu si riempie l'adesivu, o l'adesivu cù l'adesivu originale volatilizatu in un statu semi-fluid.

2.Maintenance di leakage pipeline

1Metudu di riparazione: U metudu di riparazione pò esse usatu quandu una ligera fuga si trova in u corpu di a pipeline.U metudu hè di taglià una piccula sezione di u socket, applicà l'adesivu à a pusizioni di fuga, è pigliate misure di ubligatoriu affidabile per a parte di riparazione, poi versà u cimentu per copre tutta a pusizione fissa.

2Installa pipa di cunnessione per u mantenimentu: A. Se u corpu di a pipa hè leggermente leaking, a seccione di pipa chì perde pò esse segata, è a pipa pò esse cunnessa da ogni parte di a pipa cù quattru codici di 90 ° o 45 ° per u metudu di ligame. Pipa dritta è raccordamentu di pipa, è misure strette di fissazione ponu esse pigliate.B. Cut out the pipe segment with light leakage and restore the original pipe by connecting it with one short pipe, two short flanged pipes and an extender.

Manipulazione, trasportu è almacenamentu di i prudutti di u sistema di pipeline d'acqua PE

1. U pipa PE è i raccordi deve esse carricatu, scaricatu è trasportatu in modu sicuru.Lanciare, trascinare, smashing, rolling, contamination, serii graffi o graffii sò strettamente pruibiti durante a carica, u scaricamentu è u trasportu.

2. U situ di almacenamentu deve esse pianu è liberu di l'uggetti sharp, è luntanu da fonti di calore, oliu è contaminazione chimica.L'almacenamiento deve esse pulito è l'altezza ùn deve esse più di 1,5 m.

3. L'almacenamiento apertu deve evità u sole è a pioggia, duverebbe aduprà una tarpaulin scura per copre.

微信图片_20221010094534


Tempu di Postu: Dec-16-2022